FAQ

Aneb na co se ptáte nejčastěji


1. Jak se mohu na vaše semináře přihlásit?


Na naše semináře se lze standardně přihlásit prostřednictvím našich webových stránek, registrací přímo na přihlašovacím formuláři nebo zasláním emailu registrace@crifacademy.cz

2. Co mohu dělat v případě, že je seminář již obsazený nebo by mi vyhovoval jiný termín?


V případě, že je seminář obsazený, je možné zaregistrovat se jako náhradník. V případě, že máte zájem o jiný termín, můžete se nám zanechat svoje kontaktní údaje a my Vás budeme kontaktovat okamžitě, jakmile bude další termín vypsán.

3. Poskytujete nějaké slevy?


Ano, poskytujeme slevy jak pro jednotlivce, sleva při účasti na více seminářích, tak při účasti více pracovníků z jedné firmy. Podrobnosti naleznete v našich Obchodních podmínkách.

4. Lze seminář objednat i pro jednotlivou firmu?


Ano, objednat lze i semináře na zakázku pro jednotlivé firmy, nebo při zájmu několika firem o společné téma. Realizace semináře závisí na možnostech a kapacitách přednášejících.
Aktuální nabídku individuálních seminářů naleznete v záložce Pro firmy.

5. Umíte vytvořit seminář na zadané (námi objednané) téma?


Ano, v případě zájmu jedné či několika firem o společné téma, lze vytvořit školení „na míru“.  Jejich realizace závisí na dohodě s přednášejícím.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.