Mgr. Rudolf Hadrava

Trenér/konzultant/kouč


Pozice: Trenér/konzultant/kouč
Vzdělání: Univerzita Palackého v Olomouci
pracovní zkušenosti: Dlouholeté zkušenosti se vzděláváním, konzultacemi, koučováním, obchodem a vedením lidí (zejména v oblasti finančnictví a pojišťovnictví).

Mgr. Rudolf Hadrava vystudoval Filosofickou a Pedagogickou fakultu a krátce působil jako učitel na střední škole.  Již během studií se věnoval finančnímu poradenství a od konce 90. let působil na různých pozicích ve finančním a pojišťovacím sektoru (lektor/trenér/kouč, metodický šéftrenér, specialista prodeje, obchodní manažer pro vedení obchodní sítě, temleader call centra). Jako externí lektor a konzultant má zkušenosti s různými typy tréninků a konzultacemi v různých oblastech (obchod, služby, obchodní řetězce, výrobní sféra, poradenství, administrativa, školství, stavebnictví…. Je rovněž absolventem řady odborných kurzů zaměřených na oblast manažerských a obchodních dovedností a mezilidské komunikace (mimo jiné LIMRA International, Inc. – Management Skills Seminar).

Nabyté zkušenosti nyní uplatňuje jako lektor a konzultant se zaměřením na obchodní, manažerské, komunikační a telefonické dovednosti.  Zároveň se nadále věnuje finančnímu poradenství.

 


Kde se se mnou můžete potkat?

Komunikace s dlužníkem II.
Vedení lidí a koučování pro teamleadery a supervisory call center
Profesionální telefonní operátor

Profesionální telefonní operátor


PROFESIONÁLNÍ TELEFONNÍ OPERÁTOR Poskytování osobní služby Utváření klientova prvního dojmu o společnosti a jejích službách Techniky efektivní komunikace; kladení otázek, aktivní naslouchání Specifika telefonní komunikace Práce s hlasem Typy svízelných klientů – jak s nimi jednat Využití stížností k vylepšování služeb klientům Kontrola emocí, základy asertivního jednání Základy prodejních dovedností – jak zjistit klientovi potřeby… View Article