Insolvence 3 – Půldenní – 10-14 hod
Insolvenční řízení se neustále vyvíjí – novela v roce 2019
Insolvenční řízení se neustále vyvíjí – novela v roce 2019
Úvěrové registry
CRIF speciál
Role Risk Managera při schvalování Základy schvalovacího procesu (Produkt Driven, Kanály/Sběr žádostí, Schvalování – 3 pilíře, Popis manuálních procesů) Datové zdroje (Interní, Externí a Big Data) Diskuze
Vymáhání je stále aktuální téma!
Jak by to mělo chodit v moderním Call centru? Role supervizora a teamleadra v Call centru
Shrnutí roční praxe s GDPR
PROFESIONÁLNÍ TELEFONNÍ OPERÁTOR Poskytování osobní služby Utváření klientova prvního dojmu o společnosti a jejích službách Techniky efektivní komunikace; kladení otázek, aktivní naslouchání Specifika telefonní komunikace Práce s hlasem Typy svízelných klientů – jak s nimi jednat Využití stížností k vylepšování služeb klientům Kontrola emocí, základy asertivního jednání Základy prodejních dovedností – jak zjistit klientovi potřeby… View Article