Již proběhlo

Vedení lidí a koučování pro teamleadery a supervisory call center

  • Styly vedení lidí
  • Role supervizora a teamleadera v Call centru a požadavky na jeho dovednosti
  • Hlavní principy koučování
  • Koučování jednotlivců a týmů
  • Motivační faktory a jejich využití dle osobnostních typů
  • Kritéria hodnocení pracovního výkonu a kvality práce v Call centru
  • Jak plánovat osobní rozvoj podřízených?
  • Problematické situace v Call centru

 


Školení již proběhlo

CRIF - Czech Credit Bureau, a.s.

Budova QUBIX
Na Vítězné pláni 1719/4
Praha 4  140 00

CRIF – Czech Credit Bureau, a.s.
Štětkova 1638/18, 140 00, Praha 4
IČ: 262 122 42
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 6853


Tel.: +420 277 778 559+420 277 778 609
E-mail: skoleni.cz@crif.com

 

Máte ke školení nějaké otázky?

Napište nám!


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Hodnocení*

Go to Top